گره گشایی از مشکلات و تکمیل طرح توسعه امامزاده محمد عابد(ع) ضروری است

مخلص الائمه گفت: گره گشایی از مشکلات و تکمیل طرح توسعه امامزاده محمد عابد (ع) مشهد میقان اراک ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» امروز جمعه (1 بهمن)  در جریان بازدید از پروژه‌های شهرستان اراک ابتدا به مشهد میقان رفت و پس از زیارت بارگاه مطهر امامزاده محمد عابد (ع) در جمع خبرنگاران، افزود: امامزاده محمد عابد(ع) مشهد میقان اراک ظرفیت های خوب و ارزشمندی دارد که باید از آن به خوبی بهره برد.

 

استاندار استان مرکزی با تاکید بر اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه باید برای حل مشکلات این مکان و تکمیل طرح توسعه آن گام‌های موثری بردارد، افزود: امامزاده محمد عابد (ع) اراک، یک مکان مذهبی است که از پتانسیل بالای فرهنگی در کشور برخوردار می باشد و باید بیش از پیش به این مکان توجه شود.

 

وی  تکمیل طرح توسعه این آستان مقدس را ضروری دانست و اضافه کرد: گره گشایی از مشکلات پیش روی این بقعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی به زودی در نشستی با اوقاف و امور خیریه بررسی می شود.

 

این مقام ارشد استان مرکزی ضمن تقدیر از حضور و مشارکت خیرین و نیکوکاران در اجرای طرح توسعه بقعه مبارکه امامزاده محمد عابد (ع) بیان کرد: محدودیت منابع مالی مهمترین مشکل در مسیر اجرای طرح توسعه این امامزاده است که امیدواریم خیران هم در این راستا حضور بیشتری پیدا کرده و هر چه زودتر شاهد رفع موانع و تکمیل این طرح فرهنگی ارزشمند باشیم.

کد خبر 1139699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha