اولین المپیاد ورزشی جام پرچم در شهر اراک آغاز شد

همزمان با سراسر کشور و با حضور مسئولان، ورزشکاران و خانواده معظم شهدا و ایثاگران، اولین المپیاد ورزشی جام پرچم در کلانشهر اراک آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مراسم افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی جام پرچم، گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در ۱۱ رشته ورزشی ویژه پسران و ۷ رشته ورزشی ویژه دختران در رده سنی زیر ۱۶ سال، با حضور مسئولان استان، ورزشکاران، خانواده معظم شهدا و ایثاگران در اراک آغاز شد.

 

«علیرضا کریمی» در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و سردار سلیمانی، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبیین تلاش ها و از خودگذشتگی های ملت ایران در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی امری ضروری است.

 

شهردار کلانشهر اراک با اشاره به اینکه برگزاری المپیاد جام پرچم فرصت مناسبی برای تبیین ارزش های انقلابی است، افزود: نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی باید بیش از پیش با دوران انقلاب و وقایعی که اتفاق افتاده آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان جام پرچم نوجوانان زیر ۱۶ هستند، خاطر نشن کرد: این المپیاد در رشته ورزشی مختلف و با کمک ۱۸ هیأت ورزشی در حال برگزاری است.

 

شهردار کلانشهر اراک ادامه داد: همان طور که از عنوان این جام پیداست این المپیاد به منظور پاسداشت پرچم جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و این مسابقات از عصر امروز رسما آغاز خواهد شد.

 

کریمی ادامه داد: شرکت کنندگان در این جام تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن با هم به رقابت می پردازند و امید است بتوانیم در طول برگزاری این جام گام های موثری در راستای تبیین ارزش های انقلاب شکوهمند ایران اسلامی برداریم.

کد خبر 1139702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha