مسئولان به مطالبات فرهنگیان توجه ویژه داشته باشند

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه فرهنگیان درکشورهای مختلف جایگاه والایی دارند و از مسئولان مربوطه انتظار این است که به مطالبات فرهنگیان به ویژه بازنشستگان توجه شود، گفت: به اجرای رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر، حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بخش رحیم‌آباد با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و زن گفت: زنان مربیان جامعه هستند.

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت امام خمینی(ره) افزود: به برکت وجود امام خمینی(ره) خدمات ارزنده‌ای به اسلام شد و تمام ستمگران عالم ازنام امام می‌ترسند و این هنوز آغاز کار است.

 

وی امکانات بخش رحیم‌آباد را محدود دانست و تصریح‌کرد: این منطقه مناطق کوهستانی و صعب‌العبور دارد و زمانی‌هایی که برف پیش می‌آید نیازمند بسیج امکانات قابل توجه از شهرستان است تا مشکلات برطرف شود هنوز تعدادی ازروستاها بامشکلاتی روبرو هستند امیدوارم مساعدت شود.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه دشمن خارجی و پیاده نظام‌های داخلی؛ نگاه به درون و تعامل با همسایگان و دیگر کشورها را هدف قرار داده اند، گفت: توافق ایران با روسیه و چین، می‌تواند یک توافق برد – برد محسوب شود.

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر به عملیات گرد باد یمن اشاره کرد و افزود: عملیات گرد باد یمن توسط انصارالله یمن درامارات انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه امارات اعلام کرده بود که حضور نظامی در ائتلاف سعودی ندارد ولی از ۹۰ هزار جنگجو پشتیبانی می‌کند، اضافه‌کرد: حمله هوشمندانه انصارالله به اهداف مهم اقتصادی درامارات یک واکنش طبیعی به امارات درجنگ یمن است.

 

حجت‌الاسلام حبیبی اظهارکرد: امارات چاره‌ای جزء خروج کامل ازجنگ یمن ندارد، در غیر این صورت قطب مهم اقتصادی و تجاری درمنطقه بودنش منتفی است.

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر با بیان‌اینکه فرهنگیان درکشورهای مختلف جایگاه والایی دارند و از مسئولان مربوطه انتظار این است که به مطالبات فرهنگیان به ویژه بازنشستگان توجه شود، گفت: به اجرای رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان توجه شود.

کد خبر 1139760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha