نگاه به کشورهای همسایه از موضع قدرت و استقلال باشد

حجت‌الاسلام صالحی گفت: نگاه به بیرون و کشورهای همسایه باید از موضع قدرت و استقلال فکری باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «ناصر صالحی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان به پخش پویا نمایی مردمی انتقام از قاتلان سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: آمریکا در یک کشور ثالث مهمان آن کشور را به شهادت رساند و ترامپ ملعون باید همچون سلمان رشدی آرامش نداشته باشد و حیات بی‌ثمر خود را در وحشت و استرس بگذراند.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا با بیان‌اینکه آمریکا در ۲۰ سال گذشته به طور میانگین روزانه ۴۶ حمله علیه مردم بی‌گناه  و مظلوم دنیا انجام داده است، افزود: آمریکا با ۹۳ هزار عملیات در کشورهای دنیا کارنامه سیاهی از خود برجا گذاشته است.

 

وی به انتصاب فرماندار و معاونت عمرانی فرمانداری اشاره کرد و گفت: این دو مقام از افراد انقلابی و شایسته هستند و امیدواریم مردم با تغییرات به نفع خودشان طعم شیرین خدمت را بچشند.

 

حجت‌الاسلام صالحی تصریح‌کرد: مسئولان از ظرفیت های اقتصادی شهرستان آستارا همچون گمرک، راه‌آهن و بندر برای اشتغالزایی و توسعه همه جانبه استفاده کنند.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه ایران از کشورهایی است که ظرفیت‌هایش هنوز کشف نشده است، ادامه داد: نگاه به بیرون و کشورهای همسایه باید از موضع قدرت و استقلال فکری باشد.

 

حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان‌کرد: در هشت سال گذشته آن چه را در برجام توافق شده بود، رعایت کردیم و چیزی نصیبمان نشد و باید قدری تحمل کنیم و به تلاش‌های جهادی سید محرومان باور داشته باشیم.

کد خبر 1139768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha