کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر ورامین تشکیل جلسه داد

کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر شهرستان ورامین در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر شهرستان ورامین با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، نماینده مردم دیار 15خرداد در مجلس شورای اسلامی و جامعه روحانیت واساتید در حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان ورامین تشکیل جلسه داد.
حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این جلسه با ذکر این نکته که امام راحل فرمودند: عید حقیقی ملت ایران در دهه فجر بوقوع پیوست، گفت: روحانیت پیشگام انقلاب اسلامی بوده است و نظام اسلامی با پرچمداری روحانیت به پیروزی رسید و معمولا قوت و ضعف انقلاب اسلامی به پای روحانیت نوشته می شود.
وی افزود: روحانیت با ادراک بالایی که در تحلیل مسائل دارد، باید واقعیت ها را احصا کند و به مردم جهت قضاوت و تصمیم گیری انتقال دهد.
حجت الاسلام محمودی شرایط فعلی جامعه را رو بهبودی خواند و در این رابطه بیان داشت:خداروشکر در این دولت رئیس جمهور محترم که از جنس روحانیت است در کف میدان است و این نشان دهنده مثبتی از عملکرد روحانیت است.
امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: هنوز در بدنه دولت مثل رأس آن کارها جهادی و انقلابی پیش نرفته است و اکثریت و  قریب به اتفاق آن از بدنه دولت  قبل است که لازم است هر چه زودتر از افراد شایسته در بدنه میانی دولت استفاده شود.
وی کسی را مالک حقیقی انقلاب اسلامی نداست و اظهار داشت: هیچ فردی و جناحی مالک انقلاب نیست و همه خادم انقلاب و مردم هستند و مسئولین بدانند که به این مردم خیلی بدهکار هستند.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: ایجاد روحیه خودباوری و امید به بهبود شرایط برای مردم لازم است و دشمن قطعا در ایام پیروزی انقلاب اسلامی هدفش ناامید کردن مردم است، خیلی از مردم و جوانان از عملکرد رژیم پهلوی خبر ندارند و بعضی جریان های داخلی و دشمنان سعی در تطهیر پهلوی دارند در صورتی که بسیاری از مشکلات و محرومیت ها در عرصه های مختلف در دوران پهلوی بیشتر بوده است.
حجت الاسلام محمودی دست آوردهای نظام اسلامی را فراوان و مایه غرور ایرانیان دانست و عنوان کرد:هر چه در دوران انقلاب اسلامی بوقوع پیوسته است، امید و نقطه قوت است و اگر هم مشکلات اقتصادی داریم به لطف الهی و تدبیر بموقع حل خواهد شد .
امام جمعه موقت ورامین فعالیت در فضای مجازی و پاسخ دهی به شبهات را از وظایف نخبگان و روحانیون دانست و تصریح کرد: جنگ امروز ما در فضای مجازی است و جهاد تبیینی در این فضا در دفاع از انقلاب واجب است و این فضا سازی در دهه فجر باید رونق و نمایان تر باشد

کد خبر 1139778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha