درس اصلی حضرت زهرا(س) دفاع از ولایت است

امام جمعه نوش آباد گفت: درس اصلی حضرت زهرای اطهر(س) دفاع از ولایت و هزینه کردن خود برای دین و امام مبین است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام سید حسین علوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل ضمن سفارش به تقوای الهی گفت: اهل تقوا، نماز و روزه و سایر عبادات را تکلیف نمی‌دانند بلکه آن را تشریف و با شرافت می دانند.
 

امام جمعه شهر نوش آباد افزود: عاشقی رمز اصیلی است که انسان ها را در مسیر نگه می دارد. اهل تقوا با عشق سیر الی الله می کنند و مسافران حقیقی کوی ولا می‌شوند.

 

حجت الاسلام علوی با ابراز خرسندی نسبت به سفر مقتدرانه رییس جمهور ایران به کشور روسیه تأکید کرد: دولت و ملت ما در ارتباط با شرق از ارزش ها و آرمان ها کوتاه نیامده و نخواهند آمد.
 

وی با اشاره به ترس ترامپ از انتقام گرفتن ملت ایران اظهار داشت: شکی نیست انتقام سختی در انتظار امثال ترامپ و هم پیمانانش که قاتل سردار سلیمانی بودند، خواهد بود و بزودی ضرب شصتی مقتدرانه به آنها نشان داده خواهد شد.


رییس شورای فرهنگ عمومی شهر نوش آباد با اشاره به ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاگفت: خدا محوری، همسرداری، فرزنداری و مردم‌داری و همه زندگانی آن حضرت برای فاطمیون درس است. اما درس اصلی حضرت مادر زهرای اطهر دفاع از ولایت و هزینه کردن خود برای دین و امام مبین است.
 

حجت الاسلام علوی همچنین به سالروز ولادت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام راحل مهندس و نقشه ساز دین مبین اسلام و معمار بنیان مرصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که از زیر مسئولیت شانه خالی نکرد و با اقتدا به مادر قهرمانش کلید دار اصلی انقلاب خون بار شد./

 

خبرنگار: روح اله باقری
 

کد خبر 1139789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha