همفکری و هم‌اندیشی سبب رسیدن به راهکارهای سازنده و پیشرفت روزافزون می‌شود

حسنوند با اشاره به اینکه همفکری و هم‌اندیشی می‌تواند باعث رسیدن به راهکارهای سازنده و پیشرفت روزافزون شود گفت: ما باید مسیری را انتخاب کنیم که رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» امروز (جمعه ۱ بهمن) در نشست هم‌اندیشی دهیاران و شوراهای روستاهای بخش الوارگرمسیری و بخش مرکزی شهرستان اندیمشک، با تاکید بر لزوم ایجاد فرهنگ تعامل میان مردم و مسئولان اظهار کرد: ما باید مسیری را انتخاب کنیم که رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر دوراندیشی، برنامه‌ریزی و تعامل میان مسئولان و شوراها وجود داشته باشد، می‌توان مشکلات را برطرف کرد و با دوستی، همبستگی و همکاری نیز موانع برداشته می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه نقد دلسوزانه منجر به پیشرفت خواهد شد اذعان کرد: در کنار نقد، پیشنهاد سازنده و استفاده از ظرفیت‌های موجود و نعمت‌هایی که خداوند در هر منطقه به ما هدیه داده، می‌تواند موجب پیشرفت و توسعه شود.

 

حسنوند تصریح کرد: نباید نگاه مسئولان دستگاه‌ها به شوراها و دهیاران، نگاهی از بالا به پایین باشد بلکه نیازمند نگاه همکاری و همراهی هستیم چرا که آنها آمده‌اند گوشه‌ای از کار را بگیرند و اگر شورا یا دهیاری پیامی از مردم داد، آنها را بیگانه از مجموعه مدیریتی شهرستان ندانند.

 

وی عنوان کرد: خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان، راه‌سازی، برق‌رسانی، آبرسانی و گازرسانی موضوعات مشترک ما هستند و باید موضوعات را مطرح کنیم تا با همفکری و هم‌اندیشی، راهکارهای مناسبی پیدا شود.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه ما یک مشکل عمومی داریم که بیکاری است و باید به عنوان اولویت اول شهرستان اندیمشک آن را در نظر بگیریم و تمام ظرفیت‌ها را در این حوزه فعال کنیم.

 

وی ادامه داد: نباید در مقابل پروژه‌هایی که در منطقه ما هستند قرار بگیریم بلکه لازم است در کنار آنها باشیم و موانع را برطرف کنیم تا بستری برای ایجاد اشتغال در منطقه فراهم شود.

 

حسنوند با اشاره به اینکه همفکری و هم‌اندیشی می‌تواند باعث رسیدن به راهکارهای سازنده و پیشرفت روزافزون شود اضافه کرد: امروز در سراسر کشور، بخش خصوصی در حوزه اشتغال فعال است و در همین راستا شوراها و دهیاران می‌توانند به دنبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بروند.

 

وی با بیان اینکه شوراها می‌توانند با پیگیری، اعتبارهای زیادی از طریق استانداری و وزارتخانه‌ها جذب کنند خاطر نشان کرد: در بحث بودجه‌های شهرستان اندیمشک سعی در رعایت عدالت داشته‌ایم تا تمامی مناطق در حد وسع بودجه این شهرستان بهره‌مند شوند و در بحث ایجاد اشتغال نیز به همین صورت است.

 

کد خبر 1139790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha