بزرگداشت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) در همدان/۸۰۰ هزار نفر از جمعیت استان بانوان هستند

علیمحمدی گفت: همزمان با روزهای میلاد حضرت زهرا(س) جشن‌های متعددی در استان برگزار و برای زنان زندانی جشن گلریزان برگزار می‌شود.

ربیعه علیمحمدی در گفتگو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با روزهای میلاد حضرت فاطمه(س) برنامه‌ها و جشن‌های متعددی با مدیریت کمیته زنان و خانواده استانداری و به همت دستگاه‌های اجرایی در استان برگزار می‌شود.

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان گفت: از مهمترین برنامه‌های بزرگداشت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن، جشن میلاد به همت حوزه علمیه خواهران و دیدار جمعی از بانوان با نماینده ولی فقیه در استان، عضو مجلس خبرگان رهبری و استاندار است.

 

علیمحمدی از برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زنان زندانی با جرائم غیر عم خبر داد و افزود: این جشن با شعار "زندان جای مادران نیست" به همت بنیاد رضوی، صندوق حمایت از زندانیان، اداره کل زندان‌ها و ستاد دیه در همدان برگزارمی‌شود.

 

وی اعلام کرد: چند نفر از بانوان استان به دلیل جرائم غیر عمد و بدهی در زندان به سر می‌برند که درمجموع چند میلیارد تومان بدهی داشته و کمترین بدهی 450 میلیون تومان است.

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان گفت: هر دستگاه اداری هم برای کارکنان زن زیر مجموعه خود برنامه جشن و تقدیر را برگزار می‌کند.

 

علیمحمدی افزود: بر اساس آخرین آمار، نزدیک به 800 هزار از یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت استان همدان را زنان تشکیل می‌دهند و 78 درصد فعالان سازمان‌های مردم نهاد هم بانوان هستند.

 

کد خبر 1139810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha