برگزاری نشست کمیته قرآن ستاد دهه فجر در اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

در راستای معرفی دستاوردهای معنوی قرآنی و شناساندن هرچه بیشتر مفاهیم این کتاب آسمانی به قشر جوان جامعه، نشست کمیته قرآن ستاد استانی دهه فجر با حضور اعضاء در اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در نشست کمیته قرآن ستاد استانی دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تبیین دستاورهای معنوی انقلاب اسلامی و شیوه های جذب جوانان و نوجوانان به فعالیت های قرآنی در ایام الله دهه فجر گفت و گو و تبادل نظر شد.

 

اعضای کمیته راهکارها و پیشنهادات خود را ارائه کردند و مقرر شد مصوبات اجرایی نشست بر اساس تقسیم کار کمیته و وظایف محوله به اعضای جلسه ارسال شود و در پایان دهه فجر از میزان فعالیت ها ارزیابی به عمل آید.

 

کمیته استانی شامل اداره تبیلغات اسلامی و اداره امور قرآنی استان، امور قرآنی آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، سپاه فتح، بسیج دانشجویی دانشگاه ها و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... هستند.

 

همچنین مسئولیت کمیته در استان ها بر عهده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان است و رئیس اداره امور قرآنی به عنوان جانشین و دبیر کمیته حضور دارد و همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر هر سال کمیته مذکور با مشارکت اعضا فعالیت های خود را آغاز می کند.

 

کد خبر 1139826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha