واکنش حزب الله لبنان به جنایت سعودی ها در یمن

جنبش حزب ‌الله لبنان در بیانیه ای حملات ائتلاف سعودی به یمن را که منجر به شهید و زخمی شدن ده‌ ها نفر شده است، به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار،  حزب‌ الله لبنان در بیانیه ای حملات و جنایات ائتلاف «سعودی، اماراتی و آمریکایی» در یمن را به شدت محکوم کرد.

 

حزب الله لبنان در واکنش به حملات ائتلاف سعودی آمریکایی به غیرنظامیان یمنی گفت: «این جنایات وحشیانه‌ ائتلاف سعودی آمریکایی، تأییدی بر تهی بودن آنها از ارزش‌ های انسانی و اخلاقی است و این یک جبران ناگوار برای شکست فاجعه بار آنان در رویارویی میدانی در میدان جنگ است.»

 

حزب الله لبنان در ادامه  سکوت جامعه جهانی در قبال این کشتار شنیع را محکوم کرد و  از همه آزادگان جهان می خواهیم در کنار مردم مظلوم یمن بایستند و این جنایت و نیروهای متجاوز را محکوم کنند.

 

در ادامه بیانیه آمده است: ما معتقدیم که ملت عزیز یمن در طول این سال ها سختی های زیادی را متحمل شده اند، اما قادر هستند دشمن را شکست بدهند و پیروزی از آنان خواهد بود انشالله.

 

در پایان این بیانیه آمده است: این مصیبت وارده را به مردم عزیز یمن و رهبری محترمشان تسلیت عرض می کنیم و از خداوند متعال برای شهدای عزیز رحمت و علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت داریم.

 

ائتلاف سعودی اماراتی صبح روز  جمعه زندان مرکزی استان صعده (شمال غرب) و چند منطقه دیگر را هدف قرار دادند  که بر اساس گزارش ها، تاکنون 77 نفر شهید و  138 زخمی دیگر زخمی شده ‌اند.

کد خبر 1139833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha