ویژه برنامه های ولادت حضرت فاطمه (س) در کانون های مساجد قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام رمضانی از برگزاری ویژه برنامه های ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در کانون های مساجد استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در آستانه ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) قرار داریم که برنامه های متعددی برای این مناسبت از سوی کانون های مساجد استان قزوین تدارک دیده شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: برگزاری مراسم جشن همراه با اجرای برنامه های متنوع و سخنرانی، توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، برگزاری پویش های مردمی، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از مادران و همسران شهدا و غیره از جمله برنامه های کانون های مساجد استان به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) است.

 

وی عنوان کرد: با توجه به نامگذاری روز ولادت حضرت زهرا (س) با عنوان روز زن و روز مادر، این ایام بهترین فرصت برای تبیین زندگی حضرت زهرا (س) و ترویج سبک زندگی فاطمی به ویژه در بین بانوان است.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: بانوان نقش اثرگذاری را در سبک زندگی خانواده دارند و برای اینکه سبک زندگی فاطمی در جامعه ترویج یابد، باید نسبت به تبیین این مهم در بین بانوان اهتمام داشته باشیم تا بانوان ما در خانواده تربیت کننده سربازان امام زمان (عج) و مروج آموزه های دینی باشند.

 

وی یادآور شد: عفت و حیا، ولایت مداری، احترام به همسر، تربیت صحیح فرزندان، دعا برای همسایه، ساده زیستی، روشنگری وحضور جدی در عرصه های سیاسی و اجتماعی از جمله ویژگی های حضرت زهرا (س) است که در سبک زندگی فاطمی باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

 

کد خبر 1139896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha