تداوم انقلاب وابسته به فعالیت نیروهای مومن انقلابی در مساجد است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت برپایی آیین دهه فجر با محوریت مساجد گفت: مساجد محور و خاستگاه شکل گیری انقلاب اسلامی ایران بودند و امروز تداوم و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی نیز وابسته به فعالیت نیروهای مومن انقلابی در مساجد است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان برپایی نشست کمیته مساجد دهه فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مساجد محور و خاستگاه شکل گیری انقلاب اسلامی ایران بودند و امروز تداوم و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی نیز وابسته به فعالیت نیروهای مومن انقلابی در مساجد است. 

 

رئیس ستاد کمیته دهه فجر مساجد استان البرز افزود: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با وجود ۳۹۰ کانون مسجد در جریان برپایی ویژه برنامه های ایام مناسبتی دهه فجر جایگاه ویژه ای دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی ویژه برنامه های فرهنگی هنری به مناسبت دهه مبارک فجر بیان کرد: شرایط شیوع کرونا در سال گذشته امکان برپایی برنامه های متنوع و متعدد با محوریت دهه فجر را نداد ولی انتظار می رود در شرایطی که شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا هستیم برنامه های پرشور و منسجم با محوریت مسجد برپا گردد. 

 

شکری اظهار کرد: حضور امام مسجد به عنوان محور برنامه های تبیینی و اندیشه ای یکی از ویژگی های مساجد است که با توجه به این ظرفیت می توان انتظار داشت که مباحث تبیینی با رویکرد انقلاب اسلامی عنوان شود.

 

رئیس ستاد کمیته دهه فجر مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: کمیته دهه فجر مساجد استان البرز با حضور متولیان و مسئولان مرتبط برپا می شود تا در این نشست نسبت به برپایی برنامه های فرهنگی و تبیینی برنامه ریزی شود. 

 

 

 

 

کد خبر 1139938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha