خادمیاران رضوی به نیابت از امام رضا(ع)به ۳۵۲۸ خانواده ی نیازمند خدمت رسانی کردند

فاضل زاده گفت: خادمیاران امام مهربانی ها حضرت رضا(ع) بیش از شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در دی ماه به نیازمندان شهرستان قائم شهر کمک کردند.

«محمدصادق فاضل زاده» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح فعالیت های کانون خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر در حوزه محرومیت زدایی به نیت امام مهربانی ها حضرت رضا(ع) اظهار کرد:خادمیاران و یاوران رضوی این شهرستان با تاسی از ولی نعمتمان حضرت رضا(علیه السلام)، گره گشایی از نیازمندان را در دستور کار خود قرار دادند و از هر فرصتی برای محرومیت زدایی استفاده می کنند.

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر افزود: خدمتگزاران رضوی این شهرستان در دی ماه امسال که با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی مقارن بود، علاوه بر اجرای طرح تولی و برپایی ۱۲۰ روضه ی خانگی و مجلس و مراسم مناسبتی، با بهره گیری از سیره ی نبوی، در حرکتی کم نظیر خدماتی نیز با ارزش مادی شش میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال را به جامعه ی هدف ارائه کردند.


وی ادامه داد:در همین راستا  ۳۴۷۶ خانواده ی کم برخوردار از کمک های نقدی، بسته های ارزاق، غذا، گوشت گوسفند و همچنین اقلام جهیزیه، خدمات پزشکی و پوشاک زمستانی بهره مند شدند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر با توضیح راجع به اجرای طرح «آقا حساب کردند» تصریح کرد: با استفاده از این ظرفیت، سه زندانی غیرعمد به آغوش خانواده های خود بازگشتند.


وی افزود: اعزام ۴۱ زائر اولی، تعمیر و بازسازی خانه ی پنج خانواده ی محروم، خرید گوشی هوشمند برای دانش آموز بی بضاعت و آموزش های حوزه ی خانواده هم از دیگر شئون خدمت رسانی خادمیاران این شهرستان و جلوه های مهر رضوی بوده است.

کد خبر 1139943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha