یک هزار مسافر درگیر برف در خراسان جنوبی اسکان اضطراری شدند

میر جلیلی گفت: یک هزار و ۱۱۴ نفر از مسافرانی که در ۲۴ ساعت گذشته درگیر بارش برف، کولاک و یخبندان شده بودند، اسکان داده شدند.

«سید ابوالحسن میرجلیلی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند با بیان اینکه بارش برف و وزش تندباد شب گذشته سبب مسدود شدن برخی محورهای خراسان جنوبی شد، اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۱۱۴ نفر از مسافرانی که درگیر بارش برف، کولاک و یخبندان شده بودند، اسکان داده شدند که از این تعداد 230 نفر اتباع خارجی بودند.

 

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی افزود: ناپایداری جوی که از دو شب گذشته در خراسان جنوبی همراه با وزش باد شدید و بارش برف آغاز شد سبب شد تا نیروهای امدادی و پلیس راه به افراد گرفتار در راه‌ها امدادرسانی کنند.

 

میرجلیلی ادامه داد: در این مدت 6 محور مواصلاتی اصلی و روستایی در خراسان جنوبی مسدود شد که با تلاش نیروهای عملیاتی و امدادی تمامی محورهای اصلی بازگشایی شدند.

 

وی در ادامه از امداد رسانی به ۶۰۰ نفر از افرادی که گرفتار برف و کولاک بودند خبر داد.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از رها سازی 83 خودروی گرفتار برف خبر داد و افزود: این امدادرسانی ها بیشتر در شهرهای بیرجند، قاین، فردوس، آرین‌شهر، مود و نهبندان و مربوط به محورهای مواصلاتی اصلی و روستایی بود.

 

 

 

 

کد خبر 1139973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha