رئیس سازمان بسیج رسانه کشور از خبرگزاری شبستان بازدید کرد

همزمان با ایام مبارک ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان در بیرجند از نزدیک در جریان فعالیت های این رسانه انقلابی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» مدیر ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی امروز (۲ بهمن) در بازدید ضمن خوشامد گویی به «عباس محمدیان» رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و «محمدرضا صادق» مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه خبرگزاری شبستان جزو رسانه های انقلابی و پرتوان و مسجدی استان است، گفت: اخلاق رسانه ای مهمترین مزیت شبستان است که سرلوحه کار همکاران این رسانه قرار دارد.

 

وی افزود: بسیج رسانه می تواند از ظرفیت پایگاههای بسیج محلات برای برگزاری و تربیت خبرنگار مسجدی و انقلابی اقدام کند، که در این راستا ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی و خبرگزاری شبستان آمادگی هر گونه کمکی را دارند.

 

همچنین «زینب رمضانی» مدیر دفتر خبرگزاری شبستان در خراسان جنوبی ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج رسانه استان در دوران فعالیت «سجاد رضایی» مسئول سابق بسیج رسانه استان، گفت: بسیج رسانه استان در چند سال گذشته با اقدامات خیلی خوبی که در استان انجام داد، انتظارات را بالا برده و این انتظار وجود دارد که در آینده، قوی از گذشته حرکت کند.

 

وی با بیان اینکه پدر علم ارتباطات ایران فرزند خراسان جنوبی است، افزود: متاسفانه با وجود اینکه خبرنگاران خیلی قوی و خوبی در استان داریم، اما دانشکده خبر در این استان هنوز راه اندازی نشده که این مورد انتظار خبرنگاران است و باید برای راه اندازی آن اقدام شود.

 

رمضانی بر لزوم ورود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجلس شورای اسلامی برای تبیین «حقوق خبرنگار» در قانون مطبوعات فزود: بسیج رسانه زمینه بازدید خبرنگاران استان از روزنامه های مطرح کشوری را فراهم کند تا از تجربیات خوب آنها هم استفاده شود.

کد خبر 1139988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha