ارسال دستگاه نمک پاش به اقلیم کردستان عراق

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از ارسال دستگاه نمک پاش به اقلیم کردستان عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمد راشد مدرس گرجی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با توجه به بسته بودن راه ارتباطی سمت اقلیم کردستان به طرف مرز باشماق و در راستای همکاری متقابل و  کمک به بازگشایی راه سمت اقلیم کردستان عراق،  اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان  در روز شنبه دوم بهمن ماه نسبت به اعزام یک دستگاه نمک پاش  برای نمک پاشی راه‌های سمت اقلیم اقدام کرد و تا ساعات پایانی روز شنبه نسبت به فعالیت در سمت مقابل فعالیت خواهد کرد.

 

 

وی افزود: در ضمن اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان آمادگی خود را در صورت نیاز به ادامه همکاری در روزهای آتی نیز اعلام کرد.

 

 

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان همچنین از باز بودن تمام محورهای مواصلاتی استان با همت عوامل راهداری خبر داد و گفت: در راستای حفظ ایمنی کاربران جاده‌ای هنوز در سه راه فرعی ایرانخواه ـ تکاب، سقزـ مریوان و سروآباد ـ کامیاران محدودیت تردد وجود دارد.

 

 

مدرس گرجی اعلام کرد: 80 هزار کیلومتر باند برفروبی شده و طی چند روز اخیر 700 هزار تن حجم برف جابه‌جا شده است.

 

 

به گفته وی، طی چند روز اخیر تا صبح امروز 4 هزار خودرو گرفتار برف در سطح جاده‌های استان رهاسازی شد و 400 مسافر در راه مانده در راهدارخانه‌های سطح استان اسکان داده شده‌اند.

کد خبر 1140085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha