خدمات به ایثارگران با الکترونیکی شدن تسهیل می‌شود/هیچ کوتاهی در قانون تبدیل وضعیت ایثارگران پذیرفتنی نیست

پاکدل درباره تسهیل در ارائه خدمات به ایثارگران، گفت: الکترونیکی کردن خدمات از موضوعاتی است که در جهت ارائه خدمت به ایثارگران باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،«محمود پاکدل» امروز(دوم بهمن) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار کرد: یاد و نام شهدا و یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری آنان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر است و همه باید تلاش کنند که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حفظ شود.

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ارائه خدمات به ایثارگران در سریع‌ترین زمان و بهترین راه ممکن و تسهیل در ارائه خدمات به این عزیزان همچون الکترونیکی کردن خدمات از دیگر موضوعاتی است که در جهت ارائه خدمت به ایثارگران باید مدنظر قرار گیرد، بنیاد در بحث الکترونیکی کردن خدمات اقدامات خوبی انجام داده و در تلاش است تا ایثارگران بتوانند بیشتر خدمات مورد نیاز خود را از منزل دریافت کنند.

 

پاکدل با اشاره به اینکه انقلاب ما ادامه نهضت عاشوراست، تصریح کرد: باید فرهنگ ایثار در جامعه بیش از پیش گسترش یابد که انجام این مهم وظیفه همه مسئولان است.

 

وی تصریح کرد: استان‌ها در تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های بنیاد شهید باید نقش ایفا کنند و از این رو برخی اختیارات به رؤسای ادارات استانی داده شد.

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران گفت: تلاش‌های زیادی توسط ایثارگران و بنیاد برای تصویب و اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران صورت گرفته است و تعداد زیادی از مواد آن اجرا شده است.

 

وی با اشاره تبدیل وضعیت بند د تبصره ۲۰ بیان کرد: قانون در این بخش هیچ کوتاهی را نمی‌پذیرد و همه تلاش کنند این قانون به درستی اجرا شود.

 

پاکدل نیاز اشتغال فرزندان ایثارگر را بیش از ۲۷۲ هزار نفر اعلام کرد ادامه داد: همه استانها پیگیر باشند تا این امر محقق شود.

 

وی گفت: ۳۴ هزار ایثارگر در سازمان اداری و استخدامی برای فرایند تبدیل وضعیت در دستگاه‌های دولتی و دستگاه‌های تحت پوشش وزارتخانه‌ها هستند.

 

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه آرامش و اقتدار امروز مرهون خون شهداست، تصریح کرد: همه موظف هستیم در جهت ترویج و شهادت تلاش کنیم.

 

«علی شیرازی» بیان کرد: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی شهدا را محور عزت و کرامت عنوان کردند و همه باید خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را تکریم کنیم.

 

وی با تاکید بر لزوم صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از آرمان شهدا گفت: امروز در تداوم راه شهیدان، وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده داریم.

 

شیرازی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای تجلیل و خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و خانواده معظم شهیدان، اظهار داشت: تکریم خانواده شهیدان و جانبازان وظیفه است که همه مسئولین باید همواره آن را در برنامه‌ها و دستور کار خود داشته باشند.

 

کد خبر 1140103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha