برگزاری جشن میلاد کوثر در سنقر و کلیایی

مرتضوی گفت: بمناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر جشن میلاد کوثر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

غلامرضا مرتضوی  ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در این ایام باید نهایت استفاده در تبیین و ترویج راه رو رسم زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و الگو گرفتن از خصوصیات اخلاقی آن حضرت شود. 

 

فرماندار سنقر و کلیایی ، افزود: میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) بعنوان روز زن و روز مادر نامگذاری شده است و فرصت مغتنمی برای تقدیر از زنان و مادران جامعه است.

 

وی خاطر نشان کرد :همچنین روز میلاد معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رض) و کسی که انقلاب اسلامی به رهبری این سلاله پاک حضرت زهرا(س) هدایت و به پیروزی رسید نیز در این این روز قرار دارد.

 

مرتضوی تصریح کرد: برگزاری جشن میلاد کوثر، فضاسازی شهری، تجلیل از بانوان شاغل، مراسم جشن میلاد حضرت زهرا در شب ولادت، برگزاری جشن آب و آیینه، تجلیل از مادران شهدا، برگزاری مسابقات کتابخوانی، ورزشی، نقاشی، معرفی مهارت های فنی و حرفه ای به بانوان در قالب میز های مهارتی، برگزاری دوره های ویژه بانوان از جمله برنامه های مهم این ایام در شهرستان سنقروکلیایی است.

 

فرماندار سنقر و کلیایی اظهار کرد: با توجه به وضعیت حاکم برجامعه و وجود ویروس کرونا تمامی برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

کد خبر 1140133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha