بانوان خادمیار آران و بیدگلی میلاد بانوی آب و آینه را با شهدا به بزم نشستند

مسئول کانون شمس الشموس در آران و بیدگل گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) جشن آب و آینه به ميزبانی شهدا و همت بانوان خادمیار کانون‌ شمس الشموس در آران و بیدگل برگزار شد.

مبینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) جشن آب و آینه به ميزبانی شهدا و همت بانوان خادمیار کانون‌ شمس الشموس در آران و بیدگل برگزار شد. 

 

مسئول کانون شمس الشموس آران و بیدگل افزود: هر کدام از بانوان آران و بیدگلی به نیابت از یک شهید شهرستان که تمثال منورش زینت بخش جشن میلاد شده بود به مهدیه آستان هاشم بن علی(ع) و فاطمه بنت عسگری(ع) در جوار قبور شهیدان گمنام و مدافع حرم آمدند و با بزرگداشت مقام زن بویژه گرامیداشت عزت مادران شهدا بصیرت افزایی و معرفت افزایی کردند.
 

مبینی ادامه داد: تجلیل از مقام شامخ مادران شهدا با اهدای شاخه‌های گل نرگس به ویژه مادر شهید حسین حاجی زادگان که به تازگی تشخیص هویت داده و در هندیجان خوزستان به عنوان شهید گمنام دفن شده از بخش‌های اصلی جشن میلاد بانوی آب و آینه بود‌.
 

وی تبجیل از فاطمه سلطان محمدی، حافظ کل قرآن و فهیمه رییسی، فعال عرصه ورزشی به عنوان ۲ مادر نمونه را در قالب طرح ملی شکوه مادری یادآوری شد و گفت: طرح ملی شکوه مادری برای معرفی مادران شاخص جوان زیر ۴۰ سال، فعال اجتماعی، فرهنگی و علمی و دارای حداقل سه فرزند برای  جلوگیری از بحران کاهش و پیری جمعیت کشور به همت امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی و آستان قدس رضوی در حال اجراست.
 

به گفته وی، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به هشت شرکت کننده طرح چله «همراه رفیق شهیدم» از ایام شهادت تا میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها ویژه دانش آموزان مدارس شهرستان، تقدیر از بانوان خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی، سخنرانی مذهبی، اجرای گروه سرود دختران پایگاه بسیج و تواشیح گروه دختران یاور رضوی از دیگر برنامه‌های جشن میلاد بانوی آب و آینه بود.

 

کانون شمس‌الشموس واقع در آستان امامزاده هاشم(ع) با فعالیت ۳۴ بانوی خادمیار و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، برگزاری میزهای خدمت رضوی، ویژه برنامه شهدا و جذب و هدایت کمک‌ها به نیازمندان فعالیت گسترده‌ای دارد.

 

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آنها گره‌گشایی‌ کنند.

کد خبر 1140143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha