مسابقه بزرگ فاطمی برگزار می‌شود 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: امروز هم زمان با این میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، مسابقه بزرگ فاطمی به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک ولادت خجسته حضرت زهرا (س)، گفت: امروز هم زمان با این میلاد با سعادت، مسابقه بزرگ فاطمی به صورت مجازی برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این مسابقه در راستای گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) و ولادت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی در تشریح مسابقه بزرگ فاطمی، ابراز کرد: چند سوال چهار گزینه ای طراحی شده که در فضای مجازی منتشر می شود که علاقمندان تا پایان روز ۵ بهمن ماه فرصت دارند پاسخ سوالات را به شماره واتس آپ 09351647802 در واتس آپ ارسال کنند.

حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: قرعه کشی روز ۵ بهمن ماه ساعت ۱۹ از طریق اینستاگرام برگزار می‌شود و جوایز این مسابقه ۲ کمک هزینه سفر مشهد مقدس و ۱۰ عدد کارت هدیه است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: علی رغم این که در حال خدمت رسانی به سیل زدگان هستیم اما سعی کردیم با اجرای این فعالیت فرهنگی گامی در ترویج سبک زندگی و سیره فاطمی برداریم.


وی در خاتمه یادآور شد: بچه مسجدی های کانون فرهنگی هنری شهید باکری از ابتدای وقوع سیلاب پای کار آمده و اکنون نیز با راه اندازی آشپزخانه روزانه ۲ هزار پرس غذای گرم برای سیل زدگان پخت می کنند.


 

کد خبر 1140152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha