یک میلیون سهم در تالار بورس خراسان جنوبی داد و ستد شد

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۸۲۵ سهم طی دی ماه در تالار بورس استان داد و ستد شد، گفت: مجموع معاملات تالار بورس استان از ابتدای سال تا پایان دی ماه به عدد ۱۲۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

«سعید هریوندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طی دی ماه امسال یک میلیون و 130 هزار و 825 سهم به ارزش 41 میلیارد ریال در تالار بورس استان مورد داد و ستد قرار گرفت.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: مجموع معاملات تالار بورس استان از ابتدای سال تا پایان دی ماه به عدد 1232 میلیارد ریال رسیده است و از مجموع معاملات 32 درصد آن مربوط به خرید سهام و 68 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

 

وی با بیان اینکه در 9 ماه ابتدای سال جاری در مجموع هشت هزار و 832 نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده اند، افزود: توصیه می شود سرمایه گذارن قبل از ورود به بازار سرمایه شناخت کافی نسبت به بورس، قوانین و مقررات آن و ابزارهای متنوع قابل معامله در آن (با سطوح متفاوت ریسک) کسب کنند.

 

هریوندی در خصوص بحث آموزش گفت: طی 10 ماه نخست امسال برای 2 هزار و 228 نفر ساعت کلاس آموزشی به صورت مجازی و رایگان در تالار بورس استان برگزار شده است.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی در پایان بیان داشت: در بازار سرمایه ابزارهای متنوعی با سطوح متفاوت ریسک (ریسک بالا تا بدون ریسک) وجود دارد و افراد با توجه به میزان آشنایی با بازارو سطح ریسک مورد قبولشان می توانند از این ابزارها خریداری نمایند.

 

 

کد خبر 1140186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha