شادیانه «مادران و دختران آسمانی» در سفیدشهر برگزار می شود

امام جماعت مسجد قائمیه سفیدشهر از اجرای جشن باشکوه «مادران و دختران آسمانی» ویژه بانوان با برنامه های متنوع فرهنگی در مسجد قائمیه سفیدشهر خبر داد.

حجت الاسلام محمد حسین طالبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام سراسر نور میلاد دخت نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا سلام الله علیها و روز میلاد معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) جشن باشکوه «مادران و دختران آسمانی» در مسجد قائمیه سفیدشهر  برگزار می شود.


امام جماعت مسجد قائمیه سفیدشهر افزود: این مراسم شادیانه ویژه بانوان، یک شنبه ۳ بهمن همراه با نماز مغرب و عشا در شبستان حضرت زهرا(س) مسجد قائمیه سفیدشهر برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام طالبی هدف این مجموعه از برگزاری این مراسم را جذب بانوان و دختران به مسجد دانست تا در ضمن برنامه جشن بتوانند فضای مناسبی برای بستر سازی رشد اخلاقی فراهم شود چرا که نقش بانوان در مسیر تربیت و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه بی بدیل  و ممتاز است و این گونه برنامه ها کمک خواهد کرد تا از این ظرفیت استفاده شود.

 

این مبلغ دینی ادامه داد: در این مراسم، یاد و خاطره ی تنها مادر شهیده شهر سفیدشهر شهیده کربلایی خانم معصومه دانشوری که در سال ۱۳۹۱ در حادثه تروریستی در مسیر سامرا به دست عوامل تروریستی به شهادت رسید گرامی داشته خواهد شد.


حجت الاسلام طالبی در تشریح برنامه های این شادیانه گفت: در این مراسم از اجرای جذاب روحانی فعال حوزه تربیت حجت الاسلام حسن زاده همراه با استفاده از گروه عروسکی ستاره های آسمانی استفاده خواهد شد و شرکت کنندگان از اجرای نغمه «گروه همخوانی رهپویان حضرت زهرا (س) » گروه سرود دختران نوجوان مسجد قائمیه بهره مند می شوند.

 

امام جماعت مسجد قائمیه سفیدشهر خاطر نشان کرد:  مولودی خوانی، اجرای مسابقات فرهنگی و قرآنی و اهدا جوایز به برگزیدگان مسابقات و اسامی مزین به نام و لقب صدیقه طاهره از دیگر برنامه های این مراسم است.

 

حجت الاسلام طالبی افزود: کانون فرهنگی انتظار مسجد قائمیه سفیدشهر، هیئت امنای مسجد قائمیه سفیدشهر، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل، شورای اسلامی سفیدشهر و پایگاه مقاومت حضرت قائم در اجرای این برنامه مشارکت دارند.

 

سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل با ۸ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز این شهرستان واقع شده است./

کد خبر 1140191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha