میانگین بیمه بانوان روستایی شیروان بیشتر از میانگین استانی است

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر شیروان گفت: میانگین بیمه کشاورزی روستایی بانوان شیروان بیشتر از میانگین استانی است.

«مجید یوسفیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: طی 9 ماهه امسال، 370 خانم، عضو صندوق کشاورزی روستایی شدند که میانگین بانوان بیمه شده صندوق در این شهرستان 40 درصد و در استان 30 درصد است.

 

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر شیروان با بیان اینکه میانگین بانوان بیمه شده این شهرستان بالاتر از میانگین استانی است، خاطرنشان کرد: با توجه به فرهنگ سازی صورت گرفته در بین بانوان و استفاده خوب از مزایای و خدمات بیمه، این قشر استقبال خوبی داشتند.

 

یوسفیان با اشاره به اهمیت بیمه و مزایا و خدمات آن اضافه کرد: بیمه روستایی یک یارانه دولتی است و از تمام افراد فاقد پوشش بیمه ای انتظار می رود حتما ثبت نام و از خدمات دولت استفاده کنند.

 

وی تصریح کرد: پرداخت بیمه بر اساس سطوح درآمدی می باشد که سالانه کم ترین پرداختی سه میلیون و 900 هزار ریال است که دو برابر آن کمک دولت را دارد و بالاترین سطح سالانه 11 میلیون  400 هزار ریال است.

 

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر شیروان افزود: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دیگر مشاغل از جمله فرشبافان و بافندگان گلیم و جاجیم و رانندگان حمل‌بار و مسافربری و زنبورداران را نیز زیر پوشش بیمه‌ای قرار می‌دهد که از خدمات این صندوق می توان پرداخت مستمری از کارافتادگی به بیمه‌پردازانی که در زمان اشتغال به کار دچار حادثه شوند و پرداخت مستمری سالمندی و مستمری به بازماندگان بیمه پرداز را نام برد.

 

تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند.

 

 

کد خبر 1140197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha