دومین جشنواره شهرستانی عکس «شکوه نماز» در شهرستان اردل برگزار می شود

همتی از برگزاری دومین جشنواره شهرستانی عکس «شکوه نماز» در شهرستان اردل خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای تبیین هرچه بیشتر مفاهیم متعالی نماز و نیایش برگزار می شود.

«قاسم همتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: دومین جشنواره شهرستانی عکس «شکوه نماز» در راستای تبیین هرچه بیشتر مفاهیم متعالی نماز و نیایش و پرداختن به مفاهیم ارزشی با نگاهی ویژه و عمیق از طریق زبان خلاقانه تصویر و هنر عکاسی موجود بین هنرمندان برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل ادامه داد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، انجمن هنرهای تجسمی شهرستان و دفتر امام‌جمعه شهرستان اردل برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی و شناسایی و معرفی استعدادهای برتر در عرصه هنر عکاسی دینی از اهداف برگزاری دومین جشنواره شهرستانی عکس «شکوه نماز» در شهرستان اردل است.

 

همتی به موضوعات جشنواره عکس «شکوه نماز» اشاره کرد و گفت: عکاسی روایی مستند و آماتور ۲ موضوع در نظر گرفته شده برای دومین جشنواره شهرستانی عکس «شکوه نماز» است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل، آخرین مهلت شرکت در دومین جشنواره شهرستانی عکس «شکوه نماز» را ۲۰ بهمن ماه جاری عنوان کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه و اهدای جوایز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه جاری برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: علاقه مندان باید آثار خود را به شماره واتساپ ۰۹۱۳۲۸۰۹۲۷۹ و یا به پست الکترونیک chb.ardal@farhangmail.ir ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 03834343800 تماس برقرار کنند.

 

کد خبر 1140220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha