اجرای پویش «به عشق رضا به مهر اندیکا» در آران و بیدگل

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل از اجرای پویش‌ احسان و همدلی با عنوان «به عشق رضا به مهر اندیکا» با مشارکت خادمیاران رضوی در این شهرستان خبر داد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با اشاره به وقوع زلزله‌ ۱۲ مهر در قلعه خواجه شهرستان اندیکا خوزستان گفت: در همین راستا پویش‌ احسان و همدلی خادمیاران رضوی با عنوان «به عشق رضا به مهر اندیکا» در این شهرستان اجرا شد.

 

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل افزود: با توجه به وسعت حادثه، خسارت‌های گسترده و نیازمندی هموطنان اندیکایی به کمک‌های بیشتر در فصل سرد زمستان، قرارگاه جهادی فاطمة الزهرا (س) با همکاری کانون‌ مرکزی خدمت رضوی در آران و بیدگل پویش احسان و همدلی خادمیاران را برای سرعت در تمرکز و انسجام ارسال کمک‌های بیشتر و بهتر اجرا کرده است.

 

آذرباد با تاکید بر اینکه ظرفیت خادمیاران رضوی از طریق کانون‌های محلی با هم افزایی قرارگاه جهادی فاطمه الزهرا(س) فراخوان جذب کمک‌های مردمی را اعلام کرده‌اند گفت: بیشترین نیاز فوری هموطنان زلزله‌زده در اندیکا پوشاک، کیف و کفش بویژه برای دانش آموزان ، اسباب و لوازم زنگی است حتی اگر نو نباشد. علاوه بر نیازهای فوق نیاز به انواع داروهای خانگی بالاستفاده از نیازمندی‌های مبرم هموطنان عزیزمان در اندیکا است.

 

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل با تاکید بر اینکه هماهنگی هایی برای جمع‌آوری کمک های مردمی انجام شده است، خاطرنشان کرد: آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع)، آستان مقدس باب المراد (ع) مرکز کانون سلطان طوس، مسجد اعظم محقق مرکز کانون غریب الغربا، مجتمع فرهنگی مسلم بن عقیل (ع) مرکز کانون ثامن الحجج (ع)، مسجد ملاشکرالله، حسینیه سلمقان و تمامی مدارس شهرستان آران و بیدگل آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.


آذرباد تصریح کرد: تمامی کمک‌های جمع‌آوری شده با نظارت کارشناسان جداسازی، ضدعفونی و در قالب بسته‌بندی مناسب و تمیز در شأن عزت و کرامت انسانی هموطنان بسته بندی و ارسال می‌شود.


وی با اشاره به این حدیث امام رضا علیه السلام که فرمودند«بهترین و نیکوترین زندگی از آن کسی است که زندگی دیگران در کنار زندگی او تأمین شود» افزود: تمامی  شهروندان آران و بیدگلی می‌توانند به نیت و عشق خدمت به امام رضا(ع) نام خود را در یاری زلزله زدگان به عنوان خادمیار معنوی رضوی در گستره ایران و به رسم مسلمانی و نوعدوستی ثبت کنند.


به گفته وی، هر شهروند آران و بیدگلی به شکرانه سلامتی خود و نبود خسارات مالی خود بویژه پس از وقوع زلزله‌ روز پنجشنبه ۳۰ دی در شهرستان آران و بیدگل با کمک‌های انسان دوستانه و خیرخواهانه در یاری مردم‌ زلزله‌زده اندیکا نامش را به عنوان سفیر مهرورزی و یاور رضوی در دفتر زایران معین الضعفا ثبت کند. 


مردم  ۲۱ روستای شهرستان اندیکا که بر اثر وقوع زمین لرزه دچار خسارت شدند نیازمند نگاه پر مهر و یاری سبز دستان سخاوتمند شهروندان آران وبیدگلی هستند تا بتوانند وضعیت سخت و سرد زمستان را با گرمای همدلی و محبت هموطنان خود پشت سر بگذارند.


هم اکنون ۱۲۵ خادمیار فعال در ۱۰ کانون خدمت رضوی کار خدمت رسانی به مردم و محرومان را بر عهده دارند.


کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرده است

کد خبر 1140235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha