آیین تکریم مادران شهدا در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) برگزار می شود

بهارلویی یانچشمه ای گفت: آیین تجلیل از مادران شهدا به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) توسط کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه برگزار می شود.

«حمزه بهارلویی یانچشمه ای» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: مادران شهدا بزرگ زنانی هستند که تربیت نسلی را بر عهده داشته‌اند که ملت ایران به آن نسل مدیون است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (ع) شهر یانچشمه با اشاره به نقش خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در انقلاب اسلامی، افزود: امروز ایران اسلامی، به برکت خون شهدا مقتدر و سربلند است و این دستاورد مرهون مادران است که فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند.

 

وی ابراز کرد: میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س)، در حقیقت ولادت فرشته نجات بشریت و مشعل فروزان هدایت و رستگاری است.

 

بهارلویی گفت: انتخاب شایسته این روز به‌ عنوان روز زن و مادر بیانگر اهمیت نقش و جایگاه بانوان و مادران در جامعه اسلامی به‌ویژه مادران شهدا است و ملت شهیدپرور ایران همواره به وجود چنین بانوان شایسته‌ای بر خود می‌بالد و راه و منش و سلوک آنان را الگوی خود قرار می‌دهد و همیشه سپاسگزار آنان خواهد بود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (ع) شهر یانچشمه ادامه داد: این ویژه برنامه با محوریت کانون مهرپویان و همکاری شهرداری و سایر ارکان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه برگزار می شود.

 

کد خبر 1140252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha