مداحان آران و بیدگل در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گردهم می آیند

رئیس کانون مداحان شهرستان آران و بیدگل از برگزاری گردهمایی مداحان با موضوع «انتظار فاطمی» همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

روح اله اوقانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گردهمایی مداحان شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

 

رئیس کانون مداحان شهرستان آران و بیدگل افزود: این گردهمایی با موضوع «انتظار فاطمی»  دوشنبه  ۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در مصلای نماز جمعه شهر نوش آباد برگزار خواهد شد.

 

اوقانی افزود: در این مراسم،  مداحان  از بیانات حجت الاسلام سید حسین علوی امام جمعه شهر نوش آباد با موضوع «انتظار در مکتب حضرت زهرا(س)» بهره مند خواهند شد.

 

مسئول کانون مداحان شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: همچنین در این گردهمایی، از هر یک از جلسات مجمع الذاکرین های شهرستان یک نفربه نمایندگی از مجمع، برنامه مدیحه سرایی و  مولودی خوانی اجرا خواهد  کرد.


اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، کانون مداحان و شاعران آیینی، دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل و ستاد نماز جمعه شهر نوش آباد در برگزاری این همایش مشارکت دارند./

کد خبر 1140257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha