۱۵۰۰ پُرس غذای گرم بین مردم توزیع شد

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و روز زن، هزار و ۵۰۰ پُرس غذای گرم بین مردم این شهرستان توزیع شد.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: با کمک خیرین و طبق برنامه ریزی های از قبل تعیین شده و هرساله، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و روز زن، هزار و 500 پُرس غذای گرم بین مردم این شهرستان توزیع شد.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان عنوان کرد: به این مناسبت، حلیم طبخ  و در سه امامزاده حمزه رضا(ع)، امام نقی الهادی(ع) و قبور السادات این شهرستان توزیع شد و علاوه بر آن تقدیر از بانوان خادم، مولودی خوانی، برگزاری مسابقه و اجرای برنامه های شاد از جمله اقدامات انجام شده برای علاقه مندان در این مراسم بود.

 

علیپور یکی از اقدامات ضروری به خاطر شرایط کنونی را به ویژه در روزهای فرخنده سال، تهیه و توزیع غذای مناسب با رعایت نکات  بهداشتی بین اقشار مختلف مردم و نیازمندان جامعه در سطح شهر و روستا ذکر کرد که تاکنون پخت غذا و توزیع غذا بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا جزو برنامه‌های مهمی است که  بر حسب ضرورت انجام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: اوقاف شیروان از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون با همراهی و کمک خوب مردم به خصوص خیران در مناسبت‌های مختلف اقدام به پخت و توزیع غذای گرم و توزیع آن بین اقشار مختلف جامعه کرده است.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: تمامی امامزاده ها با همکاری مساجد در شهر و مناطق روستایی آمادگی جذب کمک‌های مردم و خیران برای انجام برخی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و کمک به نیازمندان را دارند.

 

کد خبر 1140279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha