حضرت فاطمه زهرا (س)، نماد کامل ولایتمداری است

شفیعیان گفت: حضرت فاطمه زهرا (س)، نماد کامل ولایتمداری است و سراسر زندگی ارزنده ایشان در مسیر ولایت بوده و در این راه، شهیده و شهیره عالم شده است.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه بیستم‌ جمادی‌ الثانی‌، سرای‌ وحی‌ و نبوت‌ به‌ نور ستاره ای روشن شد که‌ روشنایی‌ وی تا روز قیامت‌ پرتو افکن و متجلی است، گفت: کوثر قرآن و گوهر خلقتی که به واسطه میلادش شمیم عطر بهشت، آیه رحمت خداوندی و الگویی بی بدیل از عشق و ایمان، اسوه تمام عیار مکارم و فضائل در زمین خاکی جلوه گری می کند تا زمین و زمینیان به واسطه گوهر وجود او حقیقت لایزال الهی را بیابند.

 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س)، نماد کامل ولایتمداری است و سراسر زندگی ارزنده ایشان در مسیر ولایت بوده و در این راه، شهیده و شهیره عالم شده است، افزود: به‌یقین حرکت در مسیر این حضرت، راه و رسمی برای سعادتمندی دنیا و آخرت است که به عنوان نمونه ترین زن در همه زمینه ها، الگوی مناسب و شایسته ای است تا امروزه دختران، زنان و مادران جامعه اسلامی با تأسی از سیره دخت گرامى رسول خدا (ص)، این مهم را سرمشق خود کرده و در رسیدن به کمال معنوی و عصمت فاطمی کوشا باشند.

 

وی همچنین اظهار کرد: تقارن مبارک سالروز ولادت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی نیز که خود از سلاله حضرت زهرا (س) مادر سادات است، سرآغازی برای دمیده شدن روح ولایت در انقلاب ارزشمند ایران اسلامی بوده است.

 

به گفته شفیعیان، سراسر تاریخ دین، آیین و سرزمین ما از جمله تاریخ انقلاب اسلامی و سال‌ های استقرار نظام جمهوری اسلامی، دفاع مقدس و جهاد سازندگی این سرزمین تا بدین روزهای دشوار مقاومت و مقابله با ویروس منحوس کرونا مشحون از صبر، ایثار، اشک و لبخند و تلاش های موثر و چشمگیر بانوان و مادرانی است که با تاسی از سرور بانوان 2 عالم (س) قهرمانانه درخشیده اند و قهرمان ‌های سرزمین مادری را در دامان پر مهر خویش پرورانده اند.

 

 وی اظهار کرد: بی تردید نقش اثر گذار بانوان ایرانی در تمام عرصه‌های توسعه اعم از اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی بی بدیل و قابل تحسین است، از این رو باید کوشید تا از یک سو با رفع موانع و کشف توانمندی‌های عظیم آنان، زمینه حضور چشمگیر و تاثیرگذار این بخش از سرمایه انسانی جامعه را در توسعه کشور فراهم کرده و از سوی دیگر، نقش بی‌بدیل آنان در مدیریت کانون خانواده را مورد توجه قرار داده و ارج نهاد.

 

فرماندار ویژه جهرم در پایان گفت: اميد است بانوان مستعد و توانمند با حضور و مشارکت حداکثری و همه‌جانبه در تمامی عرصه‌ها سهم عمده‌ای در رشد، شکوفايی، توسعه و پيشرفت جامعه ايفا کنند.

 

کد خبر 1140293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha