شبکه سازی فرهنگی بانوان مبتنی بر الگوبرداری از فرهنگ فاطمی زمینه تعالی و رشد جامعه است

حجت الاسلام ابراهیمیان با اشاره به اهمیت الگوپذیری از مکتب و فرهنگ فاطمی گفت: شبکه سازی فرهنگی بانوان مبتنی بر الگوبرداری از فرهنگ فاطمی زمینه تعالی و رشد جامعه است.

« حجت الاسلام علیرضا ابراهیمیان» با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: شبکه سازی فرهنگی بانوان مبتنی بر الگوبرداری از فرهنگ فاطمی زمینه تعالی و رشد جامعه است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها الگویی شامخ و شاخص برای تمام انسان ها به ویژه دختران و بانوانی است که دل در گرو ایمان به خداوند یکتا دارند.

 

وی با اشاره به اهمیت الگوبرداری از شخصیت و جایگاه دخت پیامبر اسلام(ص) بیان کرد: این طبیعت تمامی انسان ها است که نیازمند الگو هستند و بدون الگوبرداری نمی توانند زندگی کنند.

 

وی ادامه داد: باید یک شبکه شاخص و برجسته از دنیا و آخرت در ذهن انسان شکل بگیرد که مبتنی بر آن زندگی را پیش برد؛ خداوند برای الگوسازی انسان ها بهترین های خودش را فرستاده است تا در اوج شادی با آرامش زندگی کنند و به سوی امنیت و آرامش پیش روند.

 

در میان این الگوها، یگانه بانویی است به نام حضرت زهرا سلام الله علیها برای اینکه ما راه را از بیراهه بشناسیم و به دنبال جایگزینی الگوسازی های غرب نرویم.

 

الگوهای غربی هیچ فضیلتی ندارند و نمی توانند الگوی ناب الهی باشند این مطلب از نبود آرامش و آسایش میان افرادی که در مسیر الگوهای غربی رفته اند به خوبی دیده می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: راهپیمایی بانوان و مردان مومن و ولایتمدار شهر کرج از مقابل آستان مقدس امامزاده حسن(ع) تا مصلی که روز میلاد حضرت زهرا(س) جمعه 3 بهمن ماه برگزار می شود تجلی باور و ایمان به مقام عالی حضرت زهرا(س) است.

کد خبر 1140337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha