مردمی بودن مهمترین ویژگی‌ جشن های دهه فجر باشد

شفیعیان مردمی بودن را از مهمترین ویژگی‌های جشن ایام پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و خواستار تبیین دستاورد‌های انقلاب در این ایام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (یکشنبه ۳ بهمن) در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی با از برگزاری جشن با شکوه دهه فجر در شهرستان جهرم خبر داد و خواستار فضاسازی مناسب شهری از سوی نهادهای مختلف در این ایام شد.

 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه نهادها و ارگان های مختلف با اجرای برنامه های ویژه در راستای ارتقا و افزایش اعتماد مردم تلاش کنند، افزود: مردم به نظام و انقلاب وفادار بوده و مسئولان باید در راستای تحقق مطالبات آنها تلاش کنند.

 

وی مردمی بودن را از مهمترین ویژگی‌های جشن ایام پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و خواستار تبیین دستاورد‌های انقلاب در این ایام شد.

 

شفیعیان سامان‌دهی تشکل‌های مردمی، مساجد، مدارس، هیات های مذهبی و مردمی سازی برنامه‌های دهه فجر را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و مردم، خود را متولی برگزاری این مراسم بدانند.

 

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در بین مردم حضور داشته باشند و با تلاش و کار جهادی باید در جهت رفع محرومیت اقدام کرد، تصریح کرد: مردم حق دارند که بدانند چه خدماتی به آن‌ها ارائه می شود و دستگاه های اجرایی ظرفیت ها و پیشرفت ها را به مردم اعلام کنند.

 

کد خبر 1140339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha