توجه به برش استانی نقشه مهندسی کشور در برنامه های دهه فجر فارس

عسکری گفت: برای اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در فارس باید به برش استانی نقشه مهندسی کشور توجه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدخلیل عسکری»، امروز (یکشنبه 3 بهمن) درجمع اعضای کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی  فارس گفت: برای اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در فارس باید به برش استانی نقشه مهندسی کشور توجه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: توجه به سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب نیز در اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی ضرورت دارد و باید برنامه ها به شکلی اجرا شوند که بر بینش دانش آموزان نسل جدید درباره انقلاب اسلامی به شکل عمیقی افزوده شود.

وی اضافه کرد: برای اجرای این برنامه ها باید نوآوری داشته باشیم که البته این نوآوری باید همراه با حفظ ارزش ها باشد و از ظرفیت دانش آموزان و فرهنگیان جوان نیز برای برنامه های دهه فجر در فارس باید استفاده موثری داشته باشیم.

عسکری تاکید کرد: استفاده از فضای مجازی به عنوان یک فرصت مغتنم در برنامه های دهه فجر باید در اولویت قرار بگیرد زیرا طیف وسیعی از طریق فضای مجازی مخاطبان این برنامه ها خواهند بود.

وی ادامه داد: در تمام فعالیت های پرورشی استان فارس، مکتب شهید سلیمانی را به عنوان یک مدرسه درس آموز باید مورد توجه قرار دهیم و برای شناساندن این مکتب به دانش آموزان تلاش کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به نواخته شدن زنگ انقلاب نیز گفت: صبح 12 بهمن و همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب در تمامی مدارس استان فارس نواخته خواهد شد.

کد خبر 1140348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha