واکسیناسیون عمومی مهم ترین گام در پیشگیری از سویه جدید کروناست

بهزادی فر با تاکید بر اهمیت توجه مردم به دریافت دز سوم واکسن کرونا، گفت: واکسیناسیون عمومی مهم ترین گام در پیشگیری از سویه جدید کروناست.

«مسعود بهزادي فر»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: طرح واکسیناسیون عمومی در امتداد طرح شهید سلیمانی اجرایی می شود.

 

وی افزود:  واکسیناسیون عمومی مهم ترین گام در پیشگیری از سویه جدید بیماری کرونا ( امیکرون) است.

 

سرپرست مرکز بهداشت خرم آباد بیان کرد: در این راستا در ادامه اجراي طرح شهيد سردار سليماني مبتني بر بيماريابي، غربالگري  و واكسيناسيون عمومي در پيشگيري از اپيدمي سويه جديد كرونا (اميكرون ) پی گیری می شود.

 

وی  با تقدير از همكاري سپاه و بسيج در دوران بحران كرونا، افزود: با همکاری نیروهای بسیج و سپاه و اجرای طرح واکسیناسیون عمومی، به امید خدا از این پیک هم عبور خواهیم کرد.

 

سرپرست مرکز بهداشت خرم آباد تزریق دُز سوم واکسن کرونا را مهمترین راه مقابله با سویه اُومیکرون دانست و گفت: باتوجه به ورود سویه جدید کرونا به کشور، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس همچنان ضروری است.

 

بهزادی فر ادامه داد: براین اساس شهروندان باید بیش از گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، علاوه بر آن سویه اُومیکرون در مقابل واکسیناسیون معمول کرونا ممکن است مقاوم باشد، بنابراین دُز بوستر و یادآور حتما باید در افراد بالای ۱۸ سال تزریق شود.

کد خبر 1140411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha