افتتاح اولین مرکز آزمایشگاهی سرطانی و ژنتیکی ایران در ورامین

اولین مرکز آزمایشگاهی سرطانی و ژنتیکی ایران با حضور مسیولان در ورامین راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسن حیدری مدیرعامل آزمایشگاه پارس لب ورامین ، در آیین افتتاحیه این آزمایشگاه طی گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: برخی از آزمایش های مهم به علت تحریم در کشور انجام نمی شد و همین امر منجر به افتتاح پارس لب گردید تا بتوان با فراهم آوردن امکانات ، شرایط را برای چنین امری مهیا نمود.

وی گفت: با هماهنگی آزمایشگاهی در ترکیه اقدامات اولیه در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون آزمایشهای مربوط به سرطان و ژنتیک در ورامین انجام میشود.

دکتر حیدری افزود: آزمایشگاه پارس لب آمادگی حضور از سراسر کشور را دارد تا بیماران جهت انجام آزمایش های مهم به این مرکز مراجعه نمایند.

مدیرعامل ادامه داد: نکته حائز اهمیتی که وجود دارد ، طراحی منحصر به فرد در نوع نقشه اجرا شده میباشد که سعی گردیده شرایط را برای رعایت حال مراجعین مهیا کند.

دکتر حیدری در خصوص شرایط رفاهی برای تمامی اقشار جامعه در این آزمیشگاه اشاره کرد: با ایجاد امکانات مختلف ؛ معلولان ، مادران باردار ، افراد مسن و دیگر بیماران میتوانند به راحتی برای انجام خدمات وارد محوطه شوند.

وی گفت: تعبیه اتاق های مجزا برای امورات آزمایشی همچون ؛ اتاق مادر ، نمونه گیری نوزاد ، زنان و زایمان ، معلولان و افراد معمول بعنوان یکی دیگر از خدمات این مرکز در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل آزمایشگاه پارس لب ادامه داد: طراحی نرم افزار جهت ارتباط مستقیم پزشک بیماران با آزمایشگاه برای در اختیار قرار دادن اطلاعات از اقدامات دیگر پارس لب میباشد.

دکتر حیدری شرایط همکاری برای تمامی بیمه ها را در این آزمایشگاه مهیا دانست و تصریح کرد: آزمایشگاه پارس لب دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت جهت انجام کلیه امور آزمایشی همچون ؛ کووید۱۹ ، طب کار و دیگر آزمایش های معمول است که آمادگی عقد قرارداد با کلیه ادارات ، نهادها ، شهرک های صنعتی ، کارخانه ها و تولیدی ها را دارد.

وی در پایان اشاره داشت: اتاقی مختص به بیماران در نظر گرفته شده که میتوانند پس از انجام آزمایش های مدنظر ، برای پذیرایی مراجعه نمایند تا از حالت ناشتا خارج شوند.

کد خبر 1140426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha