بیانیه گام دوم انقلاب، منصفانه ترین قضاوت در مورد انقلاب است

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منصفانه ترین قضاوت را در مورد انقلاب اسلامی انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه سلطانیه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر و چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت مقام مادر و مقام و منزلت زن، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ثمره تحول قلبی و درونی ملت ایران بود.

 


حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب با بیان اینکه قیام امام راحل و پیروزی انقلاب اسلامی، خروج از ظلمات، تاریکی ها و حقارتها به نور و استقلال و آزادی بود، گفت: از این جهت دهه فجر یوم الله است و باید گرامی داشته شود.

 


امام جمعه شهرستان سلطانیه با بیان اینکه ۱۲ ورود سالروز ورود امام راحل به ایران اسلامی روز مهمی است و آغاز دهه فجر است، افزود: ۱۲ بهمن روز تابش خورشید اسلام و حاکمیت ارزشهای اسلامی و روز قدرت اسلام و روز غلبه بر نظام ستم شاهی است.

 


حسینی نسب بر نقش اسلام و ولایت فقیه در انقلاب اشاره کرد و با تاکید بر تبیین و تشریح نقش ولی فقیه در دهه فجر افزود: ولایت فقیه عامل پیروزی انقلاب و ضامن تداوم آن است.

 


امام جمعه سلطانیه بر تبیین و تشریح دستاوردها و موفقیت های انقلاب در عین حال بیان مشکلات و کاستی ها تاکید کرد و با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت کنونی کشور انقلاب اسلامی را ندیده اند، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منصفانه ترین قضاوت را در مورد انقلاب اسلامی انجام داده است.

 


وی با بیان اینکه انتقاد به معنای بیان توأمان موفقیت ها و مشکلات و کاستی است و فقط بیان مشکلات تخریب است نه انتقاد، استقلال، عزت، اعتماد و خودباوری و استکبارستیزی و مردمداری را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و با تقدیر از عملکرد میدانی رئیس جمهور و سفر به مناطق سیل زده بلافاصله بعد از بازگشت از روسیه که قابل تحسین طیف های مختلف واقف شد، افزود: سکوت مردم انقلابی در برابر هجمه ها و تخریب ها موجب سوء استفاده دشمنان داخلی و خارجی می شود و لذا با جهاد تبیین هم تحریف و هم تحریم خنثی می شود.

 


امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب بدون توجه به خیانتها و فسادهای رژیم پهلوی تبیین ناقص خواهد بود، گفت: استخدام ۵۰ هزار مستشار آمریکایی و پرداخت سه نوع حقوق، یعنی حقوق عادی، حقوق دوری از وطن و حق توحش به آمریکائیان هم خیانت و تحقیر ملت ایران بود.

 


حسینی نسب با تاکید بر حل مشکلات مردم و با بیان اینکه ادارات مشکلات مردم را احصا کنند و برای آنها چاره جویی نمایند، گفت: بهترین برنامه و بهترین تکریم در ایام الله دهه فجر حل مشکلات حل نشده مردم است‌.

کد خبر 1140429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha