لزوم پالایش قانونمند برای اعطای یارانه رسانه ها

ثقتی با بیان اینکه به دنبال پالایش قانونمندانه عطای یارانه رسانه ها گفت: جهت حمایت اصحاب رسانه ۳۰ میلیون تومان تسهیلات به اصحاب رسانه اهدا می شود.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «رضا ثقتی » امروز (یکشنبه، ۳ بهمن) در نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی مسئولان و مردم هستند.



مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه تریبون آحاد مردم و طبقه محروم هستید گفت: تلاش اصحاب رسانه در حوزه های مختلف مطالباتی از جمله در حوزه تعطیلی کارخانه ها و واحدهای تولیدی، تالار مرکزی رشت و دیگر مشکلات و معضلات با ورود مدیران جهادی ثمر بخش بوده است.



ثقتی اذعان کرد: گیلان در حوزه رسانه سرآمد کشور است و در حوزه فرهنگ و آگاهی بخشی رتبه برتر دارد.



وی افزود: گیلان ۱۶۷ رسانه مکتوب دارد، ۲۲۲ پایگاه خبری، ۱۵ خبرگزاری و در مجموع ۴۲۲ رسانه دارد


مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه گیلان رتبه ششم رسانه ای کشور را دارد ادامه داد: افزایش رسانه ها در استان نشانگر ریشه فرهنگی ارزشمند این استان است.‌

 


ثقتی در رابطه با طرح‌های "شمیم" و "جوانه" تصریح کرد: طرح شمیم به اعضایی که از مهرماه ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ ازدواج می‌کنند، تعلق می‌گیرد و طرح جوانه نیز برای خانواده‌هایی است که به‌تازگی فرزنددار شده‌اند.

 

 

وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل ۳۰ میلیون تومان وام با کارمزد ۲ درصد و مهلت پرداخت ۲ ساله و اعطای مبلغ پنج میلیون تومان به‌صورت بلاعوض می‌شود.

 

 

ثقتی به طرح مسکن اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در طرح جهش مسکن صندوق هنرمندان جهت رفاه حال خبرنگاران اقداماتی در دست اجرا دارد.



مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی گیلان به یارانه های نقدی حوزه رسانه اشاره کرد و اظهار داشت: یارانه های این حوزه به زودی پرداخت می شود.


وی اذعان کرد: دنبال یک پالایش قانونمند برای اعطای یارانه رسانه ها هستیم.‌

کد خبر 1140480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha