۴۲۷ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی راهی خانه بخت شدند

مراسم اهدای ۴۲۷ سری جهیزیه به زوج های تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن با حضور مسئولان ارشد استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» امروز یک شنبه در مراسم اعطای ۴۲۷ سری جهیزیه به زوج های تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره شخصیت بزرگوار حضرت زهرا و نقش ایشان در پایداری خانواده افزود: امروز باید حضرت زهرا (س)الگویی برای بانوان و مادران باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه بهشت زیر پای مادران است، افزود: از تربیت درست مادر است که افرادی همچون شهید سلیمانی و حججی ها به اوج می رسند.

 
  
«محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی هم گفت: برگزاری اینگونه آیین ها موجب شکل گیری عنصر مهم جامعه یعنی خانواده می شود که هویت بخش افراد است.
 

وی کمک به جوانان برای شکل گیری خانواده را یک سنت دیرینه برشمرد و افزود:  امروز کمیته امداد با فراهم سازی زمینه ازدواج زوج های نیازمند ادامه دهنده این راه خطیر است.

 

«مجید الهی راد» مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی هم در این مراسم با بیان اینکه امروز به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، ۴۲۷ سری جهیزیه به زوج های نیازمند تحت حمایت این نهاد اهدا می شود، افزود: ارزش این جهیزیه‌ها  به‌طور میانگین برای هر سری بیش از ۲۰ میلیون تومان است.
 

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون  هزار و ۵۷ سری جهیزیه  به زوج های جوان اهدا شده و ۳۵۰ زوج دیگر نیز در نوبت هستند.
 

الهی راد با بیان اینکه هم اکنون ۳۰ هزار و ۵۰۰  زن سرپرست خانوار با جمعیت بیش از ۷۵ هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند، اظهارکرد: اکنون بخش قابل توجهی از زنان تحت حمایت این نهاد نقش بسزایی در تولید و اشتغال دارند.

 

کد خبر 1140492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha