کاهش آسیب های فضای مجازی مستلزم مهارت آموزی و فرهنگ سازی است

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان گفت: کاهش آسیب های فضای مجازی مستلزم مهارت آموزی و فرهنگ سازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در پنجاه و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) گفت: امروز در جبهه جنگ نرم با دشمن، در فضای مجازی هم پوشانی و اتحاد همگانی وجود ندارد و هنوز در ابتدای راه دفاع در فضای مجازی قرار داریم.


نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان افزود: در دفاع از فضای مجازی کاشان و برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، ضمن رصد دقیق صفحات و کانال‌های موجود، باید از صفحات و کانال‌های مفید حمایت و با کانال‌های مضر برخورد شود.

 

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه هیچ صفحه و کانال بدون نام و نشانی وجود ندارد و همه دارای مدیر و مسئول هستند، ادامه داد: کاهش آسیب های فضای مجازی مستلزم فرهنگ سازی و مهارت آموزی است.

 

وی افزود: برای ساماندهی صفحات و کانال‌های فضای مجازی شهرستان کاشان نیاز به آموزش و برگزاری کلاس‌های توجیهی برای مدیران آن‌ها است و باید برای کاربران فضای مجازی آموزش و فرهنگ سازی لازم صورت پذیرد.


رئیس شورای فرهنگ عمومی کاشان راه اندازی سامانه فدک با استفاده از نیروی متخصص و جوان شهرستان کاشان در ایام الله دهه فجر امسال را برای دفاع در فضای مجازی حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه مسئولان شهرستان کاشان با کمک یکدیگر از فضای مجازی شهرستان در برابر هجمه گسترده فرهنگی دشمن دفاع کنند.

 

کد خبر 1140544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha