افتخار آفرینی بانوان حوزوی کرمان در همایش بین المللی بانوی مهر/ معاونت پژوهش مدیریت حوزه خواهران استان، برتر کشوری شد

جوکار از موفقیت بانوان حوزه علمیه خواهران استان کرمان در پنجمین همایش بین المللی بانوی مهر خبر داد که توسط اتحادیه جهانی زنان مسلمان با همکاری جامعة المصطفی در قم برگزار شد.

محبوبه جوکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ از موفقیت بانوان حوزه علمیه خواهران استان در پنجمین همایش بین المللی بانوی مهر خبر داد که دوم بهمن در آستانه ولادت باسعادت حضرت صدیقه طاهره در جوار مرقد مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در قم و توسط اتحادیه جهانی زنان مسلمان برگزار شد.

 

 

 

 

 

معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از 240 اثر پژوهشی شامل کتاب، پایان نامه و مقاله توسط مدارس علمیه خواهران سراسر استان کرمان به دبیرخانه این همایش ارسال شد؛ گفت: از میان این آثار یک مقاله حائز رتبه برتر و دو مقاله جهت ارائه انتخاب شد.

 

 

 

وی با بیان اینکه مقالات برتر این همایش در فصلنامه های علمی پژوهشی، علمی ترویجی و تخصصی به چاپ خواهد رسید و سطح همایش، بین المللی با رتبه isc بود؛ افزود: مقاله معصومه محمودی نسب با عنوان «نقش زن در ایجاد تمدن نوین اسلامی با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری» از مدرسه علیمه شهربابک حائز رتبه برتر مقاله و در کمیسیون «حضرت فاطمه سلام الله علیها، الگوی زن مسلمان» ارائه شد.

 

 

 

 

جوکار اعلام کرد: همچنین مقاله اعظم ابولی با عنوان «راهکارهای رفع خیانت زوجین در فضای مجازی با تأکید برآموزه های دینی» از مدرسه علمیه حضرت زینب کبری رفسنجان و مقاله زهرا پورمکی از مدرسه علمیه فاطمه الزهرا بم با عنوان « آسیب های فضای مجازی در خانواده» در کمیسیون « زنان تمدن ساز فاطمی و فضای مجازی» این همایش ارائه شدند.

 

 

وی ادامه داد: علاوه بر این؛ در این همایش از معاونت پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان های کرمان و هرمزگان به عنوان استان های برتر، تقدیر شد.

 

 

 

 

جوکار با اشاره به اینکه در این همایش، مهمانانی از کشورهای تایلند، انگلیس، عربستان، الجزایر، بحرین، عراق، لبنان، پاکستان و... حضور داشتند؛ افزود: از همسر شیخ زاکزاکی رهبر شیعیان نیجریه و مادر 9 شهید و از بانو مجتهده صفاتی و نیز از همسر شهید شهریاری از شهدای هسته ای تقدیر شد.

 

 

این همایش توسط اتحادیه جهانی زنان مسلمان و با همکاری جامعه المصطفی برگزار شده است.

 


 

کد خبر 1140553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha