سامانه «فدک» همزمان با دهه فجر در کاشان رونمایی می شود

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان از رونمایی سامانه فدک همزمان با ایام الله دهه فجر در کاشان خبر داد.

میثم نمکی در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی کاشان گفت: شورای فضای مجازی شهرستان کاشان به دلیل آسیب های فضای مجازی با تدبیر و همفکری و هم اندیشی شورای فرهنگ عمومی شهرستان تأسیس شد 

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان افزود: شورای فضای مجازی با راه اندازی سه کارگروه قضایی و امنیتی، آموزش و پژوهش، تولید محتوا و اطلاع رسانی تشکیل شد که حاصل آن طراحی سامانه بومی فدک است که در ایام الله دهه فجر امسال در کاشان رونمایی خواهد شد.

 

نمکی ادامه داد: موضوع رسانه و فضای مجازی و ارتقای سطح محتوای رسانه و فضای مجازی در بین ۷ اولویت موضوعی شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان در دستور کار این شورا قرار گرفته است و در جلسات آتی شورا با جدیت دنبال خواهد شد.

 

وی به خلاء فعالیت های پژوهشی در بسیاری از حوزه ها اشاره کرد و افزود: اگر آموزش و فرهنگ سازی مبتنی بر پژوهش نباشد با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد. مراکز آموزش عالی، دانشگاه ها و حوزه های علمیه سرشار از فعالیت های پژوهشی هستند اما نیازمند ارتباط از طریق شورای پژوهشی هستند تا با تمرکز بر اولویت ها و نیازهای اساسی شهرستان فعالیت کنند.



دبیر شورای فرهنگ عمومی کاشان ابراز امیدواری کرد: شورای پژوهشی شهرستان کاشان در آینده ای نزدیک به صورت متمرکز فعالیت کند تا بتوان از همه ظرفیت های پژوهشی و استعدادهای این حوزه استفاده شود.

 

نمکی به فعالیت های شورای فرهنگ عمومی کاشان در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین دستاوردهای شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان، ثبت روز شعر و ادبیات آئینی و روز محتشم کاشانی در تقویم سال ۱۴۰۱ است./

 

کد خبر 1140563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha