جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد امام علی (ع) یاسوج برگزار شد

به مناسبت گرامی داشت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، جشن بزرگی در حسینیه و مسجد امام علی علیه السلام شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، جشن بزرگ ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همت کانون فرهنگی و هنری جوانان حسینی و با همکاری هیئت مذهبی جوانان حسینی و پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری (ره) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین «ابراهیم بهشت»،رئیس حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا(ع) در مسجد و حسینیه امام علی (علیه السلام) شهرک امام حسین (علیه السلام) یاسوج برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «ابراهیم بهشت» در جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) که در مسجد و حسینیه امام علی (ع) شهرک امام حسین (ع) یاسوج برگزار شد ضمن تبریک سالروز میلاد دختر پیامبر گرامی اسلام، پیرامون محبت حضرت زهرا به اهل بیت (ع) اشاره و اظهار کرد: کسی که اهل بیت (ع) را دوست دارد، اهل اطاعت از آنها بوده و از گناه و معاصی دوری می کند.

رئیس حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج گفت: شهید سلیمانی در مکتب اهل بیت علیهم السلام و حضرت زهرا (س) رشد کرد و اهل اطاعت از ولایت بود و از کسی به غیر از خداوند ترس نداشت.

وی محب اهل بیت علیهم السلام را اهل اطاعت و بندگی خداوند دانست و ادامه داد: محبت به اهل بیت (ع) چهار شرط دارد که نخستین شرط «معرفت» نسبت به اهل بیت (ع) است و اینکه ما ضمن شناخت آنها، حقیقت واقعی اهل بیت علیهم السلام را بشناسیم، چون اگر آنها نباشند عالم نخواهد بود.

حجت الاسلام بهشت دومین نکته اطاعت از اهل بیت (ع) و کسی که آنها را دوست دارد را «اطاعت» ذکر کرد و افزود: باید از آنها اطاعت کنیم که اطاعت از آنها، اطاعت از خداوند متعال است.

رئیس حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج با بیان اینکه سومین ویژگی محبت اهل بیت (ع) «سبقت» است، خاطرنشان کرد: انسان های محب اهل بیت (ع) در کارهای خیر از دیگران سبقت می گیرند و در کارها و امورات خیر تلاش می کنند.

وی چهارمین ویژگی را «شهادت» دانست و گفت: کسی که محب اهل بیت (ع) بوده و معصوم را دوست دارد، همیشه به فکر شهادت بوده و به فکر سرای جاویدان است.

حجت الاسلام بهشت خاطرنشان کرد: سریع ترین راه برای سعادت، مسیر شهدا و ادامه راه آنها و زنده نگه داشتن یاد و نام آنها است.

 

کد خبر 1140575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha