برگزاری مسابقات قرآنی بسیج در زنجان

حجت الاسلام جعفری گفت: مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی بسیج در شهرستان های استان زنجان در دهه مبارکه فجر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن وعترت(ع) بسیج که از ابتدای دی ماه  آغاز شده تا  ۱۰ بهمن ادامه دارد.

 

حجت الاسلام محسن جعفری گفت: به حول و قوه الهی مسابقات امسال با هدف ایجاد حرکت قرآنی در میان آحاد جامعه به خصوص تشکل های قرآنی، گروه های قرآنی، خانواده ها و جوانان و نوجوانان و با رویکردی متفاوت از سال های پیشین و در چهار بخش برگزار می شود.

 

این مسئول ادامه داد: دستورالعمل مسابقات که شامل بخش های چهارگانه«مشارکت پایگاه های مقاومت بسیج»، «مشارکت گروه های سه نفره»، «مشارکت به صورت خانوادگی» و «مشارکت به صورت فردی» می باشد به نواحی بسیج سراسر استان ارسال شده و ثبت نام بر اساس این دستورالعمل در رشته ها و بخش های گوناگون در دست انجام است که امیدواریم استقبال خوبی صورت گیرد.

 

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، مقرر شد مرحله شهرستانی و نواحی مسابقات قرآن بسیج در دهه مبارکه فجر و مرحله استانی نیز اواخر بهمن ماه برگزار گردد.

 

معاون تعلیم و تربیت بسیج استان در پایان گفت: علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با این مسابقات و دریافت محتوای مورد نیاز میتوانند به کانال صالحین استان زنجان در ایتا به نشانی https://eitaa.com/salehinzn  مراجعه کنند و یا از طریق پایگاهها،حوزه ها و نواحی مقاومت بسیج اقدام کنند.

کد خبر 1140583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha