انجام پروژه‌های بزرگ در جنوب کشور با سرمایه گذاری «شستا»

عزیزی گفت: نظر هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری «شستا» در نشستی که با مدیر عامل این شرکت برگزار شد برای انجام پروژه‌های بزرگ جنوب کشور جلب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (دوشنبه 4 بهمن) از توافق با شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی «شستا» برای انجام پروژه های بزرگ جنوب کشور خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: نظر هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری «شستا» در نشستی که با مدیر عامل این شرکت برگزار شد برای انجام پروژه‌های بزرگ جنوب کشور جلب شده است.

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس طی چهار سال، ۴۰۰هزار میلیارد تومان توسط هلدینگ «شستا» سرمایه گذاری خواهد شد و فراکسیون جنوب کشور برای اختصاص سهم عمده ای از این سرمایه ‌گذاری به پروژه های بزرگ و محرک جنوب کشور تلاش می کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خوشبختانه این هلدینگ برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده و مسئولان آن پروژه‌های جنوب را در اولویت قرار می دهند.

وی تاکید کرد: دبیرخانه فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی نیز تشکیل شده و برای جبران عقب ماندگی های جنوب کشور از تمام ظرفیت های سرمایه گذاری هلدینگ ها و وزارت خانه ها استفاده خواهد شد.

کد خبر 1140607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha