غلبه بر سرمای زمستان با اجرای طرح «گرمای همدلی» در صومعه‌سرا

بذله گفت: در راستای کمک به نیازمندان و اجرای طرح «گرمای همدلی» ۲۰ دستگاه بخاری و آب‌گرمکن بین خانواده‌های نیازمند صومعه‌سرا توزیع شد.

«سیدیاسر بذله» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: رزمایش مواسات و همدلی با منویات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان سال 99 آغاز شد و مردم ولایتمدار ایران در مسیر تحقق به فرامین مقام معظم رهبری گام‌های مثبتی برداشتند.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا افزود: در این راستا هیئت رزمندگان اسلام شهرستان صومعه‌سرا در مناسبت‌های مختلف اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی، تحصیلی، پخت و توزیع غذای گرم و ... بین نیازمندان شهرستان کرد.

 

وی گفت: همزمان با فرا رسیدن فصل سرد زمستان، هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بر آن شد تا با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی حضرت امام خمینی(ره) گیلان اقدام به اجرای پویش «گرمای همدلی» در سطح شهرستان کند.

 

بذله تصریح کرد: در این راستا با کمک خیرین و مشارکت بنیاد احسان توانستیم 20 دستگاه بخاری و آب‌گرمکن به ارزش 500 میلیون ریال تهیه و در سالروز میلاد حضرت زهرا(س) بین خانواده‌های نیازمند صومعه‌سرایی توزیع کنیم.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: این پویش همچنان ادامه دارد و خیرین می‌توانند نذورات خود را به شماره کارت «5029087001235491» به نام هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا واریز کنند.

 

 

 

کد خبر 1140629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha