فرودگاه جهرم به بین المللی ارتقا یافت

جعفرزادگان از ارتقای فرودگاه شهدای جهرم به عنوان فرودگاه بین المللی خبر داد.

«مهدی جعفرزادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: هیات دولت در جلسه روز گذشته خود و با هدف تسهیل در صادرات و رونق گردشگری در کشور، فرودگاه شهدای جهرم را به عنوان فرودگاه مجاز برای ورود و خرج کالا و مسافر تعیین کرد.

 

رئیس فرودگاه جهرم با اشاره به ظرفیت های موجود این فرودگاه و مجهز شدن به امکانات پیشرفته فرودگاهی، افزود: این اتفاق خوب می تواند تسریع در رشد و پیشرفت همه‌جانبه شهرستان جهرم را به همراه داشته باشد.

 

وی به روند تدبیل شدن فرودگاه جهرم به مرز بین المللی، ‌عنوان کرد: ‌با برگزاری جلسات مستمر در وزارتخانه‌های مرتبط و تلاش‌ و پیگیری‌های بی وقفه‌ی همه‌ی مراجع ذی‌ربط و مصوبه هیات دولت، فرودگاه شهدای جهرم به عنوان راه مجاز گمرکی برای ورود و خروج کالا و مسافر (فرودگاه بین المللی) تعیین شد.


نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هم‌چنین با پی‌گیری‌های صورت گرفته شاهد امکان انجام پروازهای خارجی نیز از مبدا فرودگاه شهدای جهرم هستیم.

 

جعفرزادگان نصریح کرد: با بین المللی شدن فرودگاه جهرم نیاز به ایجاد برخی زیرساخت ها از جمله گمرک، پلیس گذرنامه و قرنطینه بهداشت هستیم که با همکاری سایر نهادها و ادارات، این مهم نیز در هفته های آینده محقق می شود.

 

 

کد خبر 1140630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha