فعالان کانون فرهنگی هنری محقق به دیدار مادر شهید «ولی کرامت» رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محقق گفت: همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) جمعی از اهالی روستای پاراقشلاق و فعالان کانون فرهنگی هنری محقق به دیدار مادر شهید «ولی کرامت» رفتند.

«عسگر ایران نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) جمعی از اهالی روستای پاراقشلاق و فعالان کانون فرهنگی هنری محقق به دیدار مادر شهید «ولی کرامت» رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محقق تصریح کرد: تقدیر و تکریم خانواده شهدا در این روز عزیز و دلجویی از مادر شهید با حضور اهالی روستا صورت گرفت.

 

وی اذعان داشت: شهدا بخشی از هویت فرهنگی و معنوی این کشور است که هر خوب زیستن را به نسل های آینده آموختند و در این روز عزیز وظیفه همه فعالان فرهنگی است که در کنار مادران شهدا درس ایثار و شهادت را بیاموزیم.

 

ایران نژاد خاطر نشان کرد: مادران شهدا به فرزندان خود معنویت و انس با قرآن کریم را آموختند و بهترین مکتب برای ادامه دهندگان راه شهدا است که از آنها درس ایستادگی و افتخار را دوباره بیاموزد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محقق افزود: میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) را به همه مادران و زنان ایران زمین تبریک و تهنیت عرض می کنم و به همه فعالان فرهنگی توصیه می کنم که مادران شهدا را فراموش نکنند.

 

ایران نژاد عنوان کرد: همه ما مدیون خون شهیدان هستیم و باید از مادران شهدا دلجویی کنیم تا بخشی از زحمات شهدا را جبران کنیم.

 

 

کد خبر 1140638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha