مسدودی بیش از ۱۰ روستا در یانه سر بهشهر

حسنی از مسدودی بیش از ۱۰ روستا در یانه سر بهشهر خبر داد و گفت: با توجه به تلاش اکیپ راهداری و عوامل مدیریت بحران بازگشایی جاده در دست انجام است.

«عباسعلی حسنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: بارش باران اواخر هفته گذشته موجب مسدود شدن راه ارتباطی بسیاری از روستاهای محور یانه سر بهشهر شد که با تمام توان در حال بازگشایی محورها هستیم.

بخشدار یانه سر بهشهر افزود: بارش برف در ارتفاعات سبب مسدودشدن محورهای اصلی و فرعی روستایی برخی روستاهای بخش یانه سر بهشهر شد که با توجه به آمادگی کامب مدیریت بحران بازگشایی محورها در بخش یانه سر بهشهر همچنان ادامه دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: ارتفاع یک متر و 20 سانتی متری برف در برخی از محورها موجب شد تا گریدرهای موجود در محور با کندی نسبت به بازگشایی محور اقدام کنند که این امر هم به دلیل ارتفاع زیاد برف در برخی از محورهای مسیر بوده است.

حسنی از مسدودی بیش از 10 روستا در یانه سر بهشهر خبر داد و گفت: با توجه به تلاش اکیپ راهداری و عوامل مدیریت بحران بازگشایی جاده در دست انجام است.

 

بخشدار یانه سر بهشهر عنوان کرد: اکنون با ت.جه به افزایش امکانات کمکی از شهرداری خلیل شهر و راهداری مازندران، بازگشایی با سرعت بیشتر در حال انجام است و امیدواریم هر چه زودتر شاهد برطرف شدن مشکل و بازگشایی مسیرهای دسترسی به روستاهای مسدود باشیم.

کد خبر 1140660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha