زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) مملو از آموزه های دینی و قرآنی است

حجت الاسلام خاص امیری، گفت: زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) مملو از آموزه های دینی و قرآنی است كه هرانسانی از آن الگو برداری كند سعادت دنیا نصیب او می شود.

حجت الاسلام  محمد رضا خاص امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: زندگی با برکت و پر از افتخار حضرت زهرا (س) الگوی بارز برای برهه‌های مختلف جامعه اسلامی است و زنان مسلمان از سیره و منش رفتاری حضرت زهرا (س) الگو برداری کنند.

 

امام جمعه صحنه، افزود: حضرت زهرا(س) فرزندانی را تربیت نمود که هر کدام با ایفای نقش بی نظیر خود، درس عزّت و سربلندی، عشق و وفاداری، تقوا و عبودیت، صبر و شکیبائی، شجاعت و کرامت، جهاد و مبارزه، مهر و عاطفه، ایثار وگذشت، جان فشانی در راه خدا و اسلام، صلح و مدارا را از خود به یادگار گذاشتند و برای مسلمانان اسوه و الگو شدند.

 

وی بااشاره به اینکه زنان نقش بسيار موثري در بالندگي، توسعه و پيشرفت جامعه داشته و دارند،خاطر نشان کرد: با تمام وجود در دفاع از انقلاب اسلامي همگام مردان تلاش و به همگان ثابت كردند كه براي دفاع از اسلام و انقلاب در اوج فداكاري و ايثارگري در مقابل توطئه هاي دشمنان ايستادگي و مقاومت مي كنند.

 

حجت الاسلام خاص امیری  تصریح کرد: وجود مادران شهدا خود بیانگر الگو برداری این بزرگواران از حضرت زهرا (س) است که توانستند با تربیت درست فرزندانی برای دفاع از اسلام نشان دهند که اهمیت زن و مادر چقدر والا است.

 

امام جمعه  صحنه تاکید کرد: نقش زنان در طول انقلاب اسلامی بسیار پر رنگ ایت  و فلسفه وجودی مادران و خواهران در نظام اسلامی دفاع از انقلاب است.

 

کد خبر 1140675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha