تخفیف ۲۰ درصدی  نشر روهان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

منصورفر گفت: انتشارات روهان امسال برای دومین بار در نمایشگاه مجازی کتاب تهران شرکت نموده و کتاب‌های سفارش شده را با ۲۰ درصد تخفیف و رایگان کتاب برای کتابخوان ارسال خواهد کرد.

«توحید منصورفر»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: این نمایشگاه‌ها در خرید کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب در نقاط مختلف استان‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا می‌توانند با تخفیف بسیار خوبی کتاب‌‌های  مورد نیاز خود را تهیه کرده و آن را به صورت رایگان در آدرس مورد نظر دریافت کنند.

مدیر نشر روهان ارومیه افزود: انتشارات روهان امسال برای دومین بار در نمایشگاه مجازی کتاب تهران شرکت نموده و  با 20 درصد تخفیف با ارسال رایگان کتاب را  برای کتابخوان ارسال می‌کند.

منصورفر با بیان اینکه این نشر بعد نمایشگاه مجازی آذربایجان‌غربی دومین بار است که در نمایشگاه مجازی  با ۴۳ عنوان کتاب شرکت می‌کند، گفت: در نمایشگاه مجازی کتاب ویترینی گسترده از آثار ناشران سراسر کشور در موضوعات مختلف پیش روی مخاطبان قرار داده شده است که این امر یکی از ویژگی‌های چنین نمایشگاه‌هایی به شمار می‌رود.

مدیر انتشارات روهان ارومیه گفت: بسیاری از افراد در شهرهای کوچک که کتابفروشی ندارند یا توانایی دسترسی به حجم گسترده‌ای از کتاب‌‌های تازه منتشر شده را ندارند می‌توانند از فرصت نمایشگاه مجازی کتاب استفاده کنند.

گفتنی است؛ دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از (۳ تا ۱۰ بهمن)، ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان به کتاب در این استان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1140708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha