جشنواره انقلاب اسلامی، نماز و انتظار منجی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

حجت الاسلام کریمی از برگزاری جشنواره انقلاب اسلامی، نماز و انتظار منجی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمد کریمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: جشنواره انقلاب اسلامی، نماز و انتظار منجی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این جشنواره در موضوعات نشریه الکترونیکی، طراحی و نقاشی، پاورپوینت، شعر، قصه و خاطره نویسی و تولید آثار نمایشی سمعی بصری برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه گروه سنی ۱۰ سال به بالا است ابراز کرد: علاقه مندان باید آثار خود را تا ۲۲ بهمن ماه جاری به پست الکترونیک setadnamaz.chb@chmail.ir ارسال کنند.

 

حجت الاسلام کریمی یادآور شد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب به ۲۲ اثر برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جشنواره «انقلاب اسلامی، نماز و انتظار منجی» به میزبانی ستاد اقامه نماز و با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

کد خبر 1140716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha